SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, January 22, 2006

Snoopy aan het woord

Yeah! Ik mag lekker toekijken hoe Maartje een feestje geeft. Zouden er nog spannende roddels uit voortkomen? Ik kan het in iedergeval allemaal in de gaten houden! En het is leuk hier, ik ben blij, dat zie je wel!



Maar toen moest ik gisteravond laat ineens mee naar Boxtel. De auto zo volgestopt dat ik bovenop de kleerhangers moest liggen. Arme ik! Dat kán toch niet... En dan mag ik ook al niet mee naar Spanje! Wat zal ik Maartje missen zeg! Gelukkig mogen een paar andere Snoopyvriendjes wel mee naar Madrid, die kunnen me dan later alles vertellen... Ik kan natuurlijk ook gewoon deze weblog gaan lezen, daar gaat ze hopelijk ook een boel vertellen over haar belevenissen in Madrid. Nog 2 nachtjes slapen... ik zal d'r wel gaan missen en aan de grote knuffel die ik gisteren heb gekregen zij mij ook... Volgens mij vindt ze het wel een beetje boel spannend. Maar dat is het natuurlijk ook, 1700 kilometer verderop een half jaar tussen mensen met zo'n rare taal zien te overleven. En 't nog leuk hebben ook... dat is ook een hele opgave!


Maar het komt vast allemaal goed! :)

8 Comments:

  • At 22 January, 2006 13:07 , Anonymous Anonymous said...

    Hey Maartje..heel veel plezier daar in het verre Spanje!! :)

     
  • At 22 January, 2006 15:35 , Anonymous Anonymous said...

    Heel veel plezier/succes/weet ik wat daar.

    Goos (joost)

     
  • At 22 January, 2006 17:52 , Blogger Maarten said...

    Jammer dat je niet mee mag Snoopy. :)

    Verder sluit ik me bij de zeer wijze reactie van Joost aan.

     
  • At 22 January, 2006 18:11 , Anonymous Anonymous said...

    ik sluit mij helemaal aan bij maarten en joost :) zoals ik gisteren al geschrevn heb ;)

    en snoopy, dat half jaar is zo voorbij gevlogen ;)

     
  • At 23 January, 2006 11:36 , Anonymous Anonymous said...

    O ja Snoopy: Kop op!

     
  • At 23 January, 2006 20:09 , Anonymous Anonymous said...

    Heey Maartje,
    Veel plezier in het verre Spanje.... Spaans is toch niet zo heel moeilijk. Ik heb nu mijn tweede jaar Spaans....maar kan nog niet veel!!!;P
    Groetjes uit hulsel

     
  • At 24 January, 2006 15:02 , Anonymous Anonymous said...

    Ey Maartje,

    Vanuit het zonnige limburg wil k je alvast heeeeeel veel suc6 ma vooral natuurlijk plezier wensen
    daar in Madrid,maar dat zal vast wel goed komen!
    Die spanjaarde zullen nog opkijken;)Good luck.

    Liefs je limbo Nichie

     
  • At 24 January, 2006 20:32 , Anonymous Anonymous said...

    Over een half jaar is Maartje weer terug hoor

    Veel plezier Maartje!!!!!111

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home