SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, February 07, 2006

Geschokt

Een berichtje uit Nederland schopte al m'n Spaanse gedachten even weg. Karin, de vriendin die nu in mijn kamer in Nederland zit, vertelde me net dat afgelopen zaterdag iemand aangerand is in de flat. Lekker, daar moet zij nog een half jaar zitten... en vervolgens moet ik daar weer naar terug. Ik hoop dat er in de tussentijd iets mee gebeurd en de man opgepakt wordt. Brrr... de rillingen lopen over m'n lijf bij zo'n bericht.

Ik hoop dat ik het hier in Spanje beter tref qua huisvesting. Zoals het er nu naar uitziet verhuis ik ergens tussen 10 en 15 februari naar de wijk Bilbao, iets ten noorden van het centrum om daar een kamer te betrekken die me veelste veel geld kost. Ondertussen probeer ik nog wat beters/goedkopers te vinden, zodat ik niet een half jaar lang kaalgeplukt wordt door m'n huisbazin. Morgen ga ik kijken naar een goedkope kamer in 't centrum, ik ben benieuwd...

1 Comments:

  • At 08 February, 2006 20:55 , Blogger Maarten said...

    Dat zijn inderdaad verschrikkelijke berichten om te horen, dat soort dingen komen zo wel erg dichtbij (hoewel het op dit moment juist extra ver weg is :D ).

    Hopelijk hebben ze die gek snel, hoe eerder hoe beter.

    Succes met je kamerjacht, hopelijk vind je nog een mooi en goedkoop kamertje.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home