SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, February 02, 2006

Encuentras Argüelles (Je ontmoet Argüelles)

Vandaag was ik in Argüelles om een kamer te kijken (heb er stiekem al een vanaf half febr, maar die vind ik wel erg duur). Dit is een wijk ten noordwesten van het centrum van Madrid. Ik was er nog nooit geweest, had m'n camera bij en vond dit wel een goede gelegenheid voor een paar foto's.

Kijk even mee naar een wijk van Madrid...

De man waar de wijk naar vernoemd is:























Kijk goed en je ziet alle banken die deze wijk rijk is


















Voor iedereen die naar Madrid komt: El Corte Inglés, een soort bijenkorf in Madrid. Ik dacht dat die alleen in 't centrum zat, maar blijkbaar ook op andere plaatsen in de stad. Dit is er weer eentje... het lijkt wel een plaag!























Dan een iets boeiendere foto (vind ik zelf), een man die in het zonnetje z'n krant leest. Waarschijnlijk in zijn lunchpauze van werk. Heerlijk dat Spaanse weer!

3 Comments:

  • At 03 February, 2006 00:31 , Anonymous Anonymous said...

    Hey Maartje!

    Is t nog wat geworden met die kamer? Wat leuk al die foto's zeg! Krijg je een leuk beeld! Zo te zien heb jij t wat warmer dan de Nederlanders...t is hier zooo koud!
    t Is leuk om al die verhalen te lezen! Succes & een gezellige tijd toegewenst! xxx Marleen

     
  • At 04 February, 2006 20:36 , Blogger 4duckie2see said...

    Ik wil ook buiten een krantje lezen :-) Ben je zelf ook aan het genieten van de Spaanse zon?

     
  • At 05 February, 2006 17:02 , Blogger Maarten said...

    Leuke foto's hoor Maartje.

    Goed te horen dat je in ieder geval een kamer achter de hand hebt, nu hopen op een goedkoper alternatief.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home