SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, February 13, 2006

Verhuizen!

Waarheen is nog even de vraag, maar ik ga verhuizen! Dus vandaag ben ik een beetje dakloos (hoewel ik nu nog in 't hostel rondhang) en ga ik een doelloze dag tegemoet (geen college, naar uni heb ik nu geen zin in met een tas vol spullen dus wordt 't een dagje hangen en lezen).

Met héél veel geluk kan ik vandaag naar m'n eigen kamertje verhuizen, met wat minder geluk slaap ik nog één (of een paar) nachtjes bij Thijs op z'n nieuwe kamer. Maar als 't goed is hoef ik vannacht niet meer in 't hostel te slapen. Wat een vooruitzicht... :)

5 Comments:

  • At 13 February, 2006 11:49 , Blogger Elsjefieder said...

    Jeej, gefeliciteerd! Zie je: alles komt goed! ;)

    Wat voor kamer is 't geworden?? Die ene dure waar je al een tijdje zicht op had, of een andere?

     
  • At 13 February, 2006 15:26 , Blogger di-jan said...

    Wooow! Cool! Betekent die misschien nog één of een paar nachtjes bij Thijs logeren dat je zeker een kamer hebt, maar nog niet weet of het vanaf vandaag of over een paar dagen is???
    Wel fijn in ieder geval! :)

     
  • At 13 February, 2006 20:08 , Anonymous Anonymous said...

    Handig dat je broer iig een kamer heeft...kan je ff ergens anders crashen dan in het hostel.
    Hopelijk kan je snel je nieuwe kamer intrekken!

     
  • At 13 February, 2006 22:27 , Blogger Maarten said...

    Veel succes met het verhuizen.

     
  • At 16 February, 2006 12:32 , Anonymous Anonymous said...

    Maar(tje) weer tijdelijk !?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home