SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, March 24, 2006

Dos meses

Twee maanden alweer. Dat ging eigenlijk best snel :) Eigenlijk wel weer iets te vieren, alleen ben ik nog een beetje aan het uitzieken, dus dat moet nog even een dagje wachten.

En ondertussen begin ik zelfs alweer na te denken over teruggaan, is m'n eerste concert in Nederland alweer gepland (23 juli!) en ben ik waarschijnlijk ook thuis met m'n verjaardag. Moet alleen de tijd tussen laatste examen (6 juni, lang geleden dat ik zolang vakantie had) en m'n verjaardag nog invullen. En daar zitten lastige keuzes tussen, maar dat komt goed. Daar zit in iedergeval een vakantie naar ergens in Spanje of Portugal tussen. Een aantrekkelijk idee, niet waar?

Nou, nog even 2,5 maand colleges en tentamens uitzitten (die meestal nog heel leuk zijn ook!) en dan is het alweer vakantie. En als de vlucht terug geboekt is, zal ik je het aftellen vergemakkelijken tot je me weer in Nederland tegen het lijf kan lopen :)

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home