SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, April 17, 2006

Achtergrond naar voren

Wilde eerst een Spaanse naam, maar aangezien ik niets moois kon verzinnen wat ook nog een beetje klopte, toch maar in het Nederlands. Achtergrond naar voren. M'n bureaubladachtergrond wel te verstaan. Sinds een hele tijd gebruik ik (bijna) alleen eigen foto's als bureaubladachtergrond, die zelden deze weblog halen. Daar wil ik verandering in brengen. Het is niet per definitie bedoeld om je aan te sporen 'em ook te gebruiken. Het gaat erom dat ik het mooie foto's vind die best gezien mogen worden. Dus als ik van achtergrond verander, zal ik em hier laten zien.

En dit is nummer 1 dus. Ergens halverwege Montjuic (een berg) bij Barcelona.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home