SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, April 01, 2006

Hij zit alleen en droomt...


*klik-op-foto-dan-zie-je-hem-in-het-groot*

Je kan zeggen wat je wil maar ik vind het een mooie foto. En die had ik even heel erg nodig, mooie foto's, want ik had (heb nog een beetje) vandaag voor het eerst echt last van heimwee. Vrienden en familie mis ik gewoonlijk ook wel, maar nu was ik het liefste gewoon weer terug in dat kikkerland geweest. En normaal had ik het ook wel goed gevonden als die mensen hier langskwamen. Maar nu was dat niet genoeg. Nu wilde ik gewoon even echt naar huis. Naar thuis-thuis. Dat je weet wat je aan vrienden hebt, dat je weet dat je het altijd leuk zal hebben, ook al was er een tegenslag, en dat er anders altijd iemand in de buurt is die daar anders alsnog voor kan zorgen. Daar verlang ik even heel erg naar... maar zal 't toch moeten doen met de situatie zoals 'ie er nu is en nog het beste eruit halen wat erin zit. Ja. Dat gaan we dan maar proberen...

7 Comments:

  • At 01 April, 2006 20:53 , Anonymous Anonymous said...

    Erg mooie foto! Ik vind hem wel een beetje 'eng', die mysterieuze man en die lange schaduwen..maar erg gaaf. :)

    En sterkte met het terug naar huis willen; hopelijk kom je er uit en als je je door mooie foto's maken beter voelt kan ik niks anders zeggen dan 'ga zo door' ;-)

     
  • At 01 April, 2006 20:53 , Anonymous Anonymous said...

    Wat...een..prach...ti...ge...foto!

     
  • At 01 April, 2006 22:02 , Anonymous Anonymous said...

    *applaus*

    en kom op! Zo'n prachtige foto maak je niet in Utrecht!

     
  • At 02 April, 2006 00:07 , Anonymous Anonymous said...

    er is gewoon heel weinig kans dat ge zo'n foto in belgiƫ of nederland kunt maken ;) ik vind het een fantastisch mooie foto!! goed gedaan maartje!!! :D

     
  • At 02 April, 2006 10:55 , Blogger 4duckie2see said...

    Het is nat, vies, grauw en grijs. Niemand is buiten. Wie wil er in hemelsnaam nu in Nederland zijn! Brrr. Geniet van de zon. Trek erop uit. Maak een uitstapje. Ga wat lekkers eten. Pluk de vruchten van dat mooie Madrid, en maak prachtige foto's zoals deze! Dan komt alles goed....

     
  • At 06 April, 2006 18:09 , Anonymous Anonymous said...

    Pvew wat een super mooie foto ! Herkenbaar ! En wat betreft die heimwee, het is idd rot en snap ik heel goed hoe je je voelt, maar je word er sterker van en je kunt zeggen: ik ben in mn uppie naar Spanje gegaan ! Je zult er veel waardering en respect voor terug krijgen ;)En nu besef je je misschien nog meer hoeveel je van je familie en vrienden houd ! Gooo Maartje !! :D

     
  • At 08 April, 2006 11:33 , Anonymous Anonymous said...

    Een erg mooie foto... en och, Nederland.. voor je het weet zit je op een duffe zondagavond Sinterklaas te vieren in de kleine zaal in de Effenaar, met zo'n 12 andere mensen... en een bandje of 4 ... dat wil je toch ook niet :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home