SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Wednesday, March 29, 2006

Nuestra casa

Bereid je maar vast voor: dit wordt een huis-tuin-en-keuken-post. Nouja, zonder tuin dan toch... Eindelijk foto's van ons thuis in Madrid, wat je bijna een paleisje kan noemen. En iedereen die bij me op bezoek komt, kijkt bewonderend rond. Wat een groot huis! En dat is het... dan snap je misschien dat amper bereik hebben op je kamer toch niet zo praktisch is in dit huis. En m'n huisgenoten en ik maken dan ook grapjes over de lange afstanden die je hier binnen huis moet afleggen. We hebben al plannen bedacht voor een step, skateboard, skates... maar tot nu toe ren ik gewoon elke keer met m'n mobiel naar de andere kant als ik gebeld word.

En nu mag je wel naar binnen hoor! Kom maar, hier is de voordeur!
Welkom in ons mooie huis!

De eerste huiskamer, meteen bij het openen van de deur.
Niet de mooiste ;)

Huiskamer nummer 2, hier zitten het vaakst mensen en deze is ook het gezelligst ingericht...
En op deze banken? Daar kan je zelfs op slapen als je wil :)
En mét tv en dvdspeler.... het moet niet gekker worden!Oh, vergeet ik haast nog het prachtige uitzicht op het verkeersplein en de warme serre!
Hier waan je je helemaal in de Spaanse wereld met openklapdeuren en een typische Spaanse leefwereld als je naar buiten kijkt.

De gang waar ik regelmatig doorheen sjok, loop of ren (met telefoon)... Dit is gezien vanaf de keuken en mijn kamer is hier de eerste aan de linkerkant, maar vanaf de voordeur gezien dus helemaal aan het einde.
Badkamer nummer 1...
Het kleine kamertje... nummer 1De grote badkamer
Mijn kamer had je al gezien, dus die slaan we even over.
Stukje van de enorme (wel erg witte) keuken:

Het ge-wel-dige uitzicht ;) vanuit één van de drie keukenramen...
En nog meer keuken! Hier kun je ook best een feestje houden trouwens. Of gewoon eten klaarmaken en opeten met een muziekje of de tv aan.
En het grote geheim, ik heb er in iedergeval wel even over gedaan voor ik het doorhad... onze tweede voordeur. Maar zoals je ziet: niet in gebruik! De deur ernaast is trouwens de deur van nóg een wc... toch handig als de badkamer en de andere wc al bezet zijn zullen we maar zeggen.
Ohja, dat rare apparaat op de voorgrond... een 'droger' zoals onze huisbaas het noemde. Ja, alleen droog worden je kleren er niet in, maar wel droger, want het is namelijk een centrifuge. Ik wist niet dat ze die dingen nog gebruikten...

Nou, dat was het alweer. Vond je het leuk? Ik hoop dat je genoten hebt! Lust je nog een glaasje jus of wijn? Dan gaan we nog even relaxen in de salón :)

7 Comments:

  • At 29 March, 2006 16:38 , Anonymous Anonymous said...

    Wow, lange gang zeg!

    enne leuk uitzicht vanuit dat keukenraam :D

    En ik wil graag een glaasje witte wijn!

     
  • At 29 March, 2006 16:51 , Anonymous Anonymous said...

    Centrifuge gebruik ik ook nog steeds hoor! Ziet er inderdaad erg leuk uit allemaal!

     
  • At 29 March, 2006 19:47 , Anonymous Anonymous said...

    wat een leuke foto's seg. ziet er gezellig uit :)

     
  • At 29 March, 2006 19:52 , Anonymous Anonymous said...

    Leuk leuker, leukst :)

     
  • At 29 March, 2006 20:22 , Anonymous Anonymous said...

    Leuk huis hoor...wie weet dat ik het nog eens met eigen ogen kan zien :))

     
  • At 29 March, 2006 21:48 , Anonymous Anonymous said...

    Heeeeeeeeej!

    Wat een leuk huis zeg! Weinig last dus van mensen die net onder de douche staan als jij wil douchen? En dat wijntje...ik vrees dat we dat van t zomer een keer in Nederland 'moeten' drinken!
    Liefs, Marleen

     
  • At 31 March, 2006 13:19 , Blogger Maarten said...

    Leuke rondleiding SnoopS. Doe mij maar een San Miquel biertje. 8)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home