SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Tuesday, April 11, 2006

Barcelona - bijzonder avontuurlijk

Precies de titel van dit stukje. Een avontuur dat was het... eerst 8 uur over de reis van huis naar het hostel doen (wat normaal denk ik zon 3 uur kan duren), vervolgens nog wat problemen met m'n ipod (hoesje ook nog kwijtgeraakt) en foto's... en over de terugreis wil ik het nog even niet hebben. Maar het idee was in iedergeval dat ik op tijd in m'n bedje zou kunnen liggen en niet om 23:20 nog de metro in moest stappen bij het vliegveld.

Maar om dit stukje niet meteen helemaal sjagrijnig af te sluiten nog even een redelijke foto van zonsondergang bij zee (ook al zit de zon achter de wolken)...

6 Comments:

  • At 11 April, 2006 21:35 , Anonymous Anonymous said...

    Was het toch stiekum ook wel leuk?

     
  • At 12 April, 2006 12:19 , Anonymous Anonymous said...

    Volgens mij mis ik een deel van t verhaal...?

     
  • At 12 April, 2006 13:58 , Blogger SnoopS said...

    Zoals hoe Barcelona nou was? Ja, dat was errug gaaf! :) Maar hoop dat ik daar nog een verhaaltje over ga tikken...

     
  • At 12 April, 2006 19:51 , Blogger 4duckie2see said...

    Haha, wat een ingewikkeld verhaal. Ik snap er nog steeds bijzonder weinig van, maar hoeveel uur ben je nu uiteindelijk in Barca geweest?

     
  • At 12 April, 2006 20:09 , Anonymous Anonymous said...

    Barca is het spaanse woord voor Barcelona of ben ik de enigste die zich dat afvraagt :).... Maar als is het niet op de foto te zien bij jou scheen de 'zon' toch echt wel behoorlijk tijdens je dag in Barca ;)... Nog een paar maandjes en ik kan ook van die Spaanse zon genieten :)))

     
  • At 13 April, 2006 13:07 , Anonymous Anonymous said...

    ik hoop dat barcelona toch nog leuk was. en ik vind de foto goed gelukt hoor ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home