SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Wednesday, April 05, 2006

Barcelona


Queen, Rufus Wainwright en ook het Nederlandse Bløf zongen erover: Barcelona! Alledrie ook nog eens prachtige liedjes over een geweldige stad. Studeren zou ik er nooit willen, want daar is de stad me te 'werelds' (en toeristisch!) voor, maar een korte vakantie is nooit weg! Het zal niet de eerste keer zijn dat ik over de Ramblas loop, de Sagrada Familia bekijk en bovenstaande huis van Gaudí bewonder. Maar aangezien ik me al een hele tijd verheugd had op het weerzien van deze stad, zal dat niet uitmaken. De gang naar de datum en het vliegticket waren ook niet erg gemakkelijk, maar dat zal vergeten worden als we daar staan te genieten van al het moois. En als ik al dat moois zat mocht raken in die 4 dagen? Dan loop ik gewoon even over het strand! Mmmmmm...... :)

2 Comments:

  • At 05 April, 2006 19:42 , Blogger Maarten said...

    Ik heb er nog nooit over gezongen maar ben er wel eens geweest. Toffe stad waar ik zeker nog eens een kijkje ga nemen.

    Veel plezier!

     
  • At 06 April, 2006 13:53 , Anonymous Anonymous said...

    ik ben jaloers op iedereen die naar barcelona gaat of geweest is. veel plezier maartje en veel foto's maken! ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home