SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, April 16, 2006

Kiezen

Ik kan nooit kiezen. AAAAH! De ene keer is het zus, de andere keer zo en nu zijn de foto's aan de beurt. Heb een stukje geschreven voor studieblaadje over studeren, feesten en vakantie vieren in Spanje. Misschien dat ik em later in definieve versie hier nog 'es post, maar de inhoud is waarschijnlijk toch al bekend als je de posts hier leest. Daarom nu dus even niet. Maar wel een fotoprobleem. Hoofdredacteur wilde foto waar ik ook op stond. Nou, dat drama heb ik overleefd en gekozen voor deze hiernaast. Met een niet-zo-heel-boeiend uitzicht van Barca. Maar toen die tweede foto, dat werd een groter probleem. Ik wilde iets van Retiro, in m'n stukje staat wat over trommelaars op zondag, mooi en relaxen. Nou heb ik wel foto's van doordeweeks (niet zo druk als op zondag) waar relaxende mensen op staan, in een nogal gewoonlijke omgeving, een foto van hét bekende punt van het Retiropark maar weer met niet zoveel mensen en een rommelige foto van heel veel mensen op zondag met mooie palen, maar dat is weer niet zo'n mooie foto van zichzelf... Dus... kun je me even helpen kiezen?

In volgorde van omschrijving:
1:

Nummer 2:

En rommelige nummer 3:

Niet dat het nu zó belangrijk is (m'n fotoreportagekeuzes zijn belangrijker), maar ja, ik weet het weer 'es niet...

6 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home