SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, January 13, 2008

Lay me down

I will write you letters that
Explain the way I'm thinking now
I will return to you
What I have taken long before
I will return again
When it gets dark and day is done

And lay me down
In the hallowed ground
Down by your side I will stay
So lay me down

(The Frames - Lay me down)

Met the Frames ben ik 2008 in gegaan. Drie kwartier The Frames voor twaalven, aftellen van 10 naar 7 en toen was het ineens 2008! Op de valreep van 2007 nog wat nieuwe mensen leren kennen; internationale Framesliefhebbers en locals. Vooral met de Dubliners heb ik 2008 al springend, zingend en dansend verwelkomd voor nog bijna 2 uur. En ook m'n Nederlandse buurvrouw heeft gesprongen alsof ze nooit last van haar voet heeft ;-). Dit was niet alleen de beste manier om 2008 in te gaan voor mij, maar ook nog het beste Frames-concert dat ik ooit gezien heb. Volgend jaar zééér waarschijnlijk weer!

En Dublin en de Wicklow mountains op de andere dagen waren ook heerlijk!
Nog voor bij de foto: Op 1 januari trouwens heerlijk uitgewaaid bovenop een heuvel en toen we deze steen tegenkwamen moesten we wel.... ;-) (foto's kennen gelukkig geen geluid!)

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home