SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, January 13, 2008

Confirmed

Dat staat er bovenaan de mail die ik op 10 januari ontvangen heb.

En waarvoor dan bevestiging?

Voor een prachtige reis van twee maanden...

Leaving: Amsterdam - Santiago
Departure
Arrival


Amsterdam(AMS), Netherlands
24.07.2008
Santiago(SCL), Chile
25.07.2008


Returning: Buenos Aires - Amsterdam
Departure
Buenos Aires(EZE), Argentina
27.09.2008
Arrival
Amsterdam(AMS), Netherlands
29.09.2008



Daarvoor kan ik best m'n weblog weer nieuw leven in blazen, dacht ik zo. Mijn droomreis voor na mijn afstuderen. Dus ik studeer vantevoren af. Meteen een flinke stok achter de deur, om niet te zeggen dat er een heel vliegtuig achter zit ;-)... Ik zit vol goede voornemens en dit helpt er wel een klein beetje boel bij.

Het is trouwens niet Santiago -> Buenos Aires en weer op huis aan. Daartussenin zit een weekje Santiago bij een vriendin daar, dan met haar vijf weken rondreizen door Noord-Chili, Peru (de incatrail!) en Bolivia en dan gaat zij terug naar Nederland en ik nog 'even' naar Mendoza en Buenos Aires in Argentinie. Waarschijnlijk om in BA nog twee weken m'n Spaans bij te spijkeren, beetje bij te komen en feest te vieren. Als afsluiting mag ik nog 12 uur doorbrengen in Atlanta, misschien dat de dollar dan nog zo laag staat dat ik er nog even cd's in kan slaan ofzo. En dan wordt het ook voor mij tijd voor het werkende leven... na acht jaar studietijd.

Labels: , , , , ,

1 Comments:

  • At 25 January, 2008 11:56 , Blogger gijsbregt said...

    Kewl: STGO!
    Daar was ik dus met kerst, maar dat je vast al door? Mijn broertje woont daar nog tot na de zomer, dus als tips & tricks nodig hebt?
    grtz. gijsbregt

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home