SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, August 10, 2008

AAH! Rotpod

Waarom moet mijn Ipod nu zo gek doen net voor ik vier dagen heftig ga bergwandelen? Pas in de bus leek ie aan hoogteziekte te lijden, maar eenmaal geacclimatiseerd deed ´ie t weer... Alleen nu is ´ie elke keer weer leeg terwijl ik ´em net heb opgeladen. Hij gaat ook niet (echt) meer uit. Snif, snif. Probeer nu even op de appel-website te zoeken naar iets waardoor mijn ipod gewoon weer uit kan (en ook weer aan svp).

Verder gaat alles heel goed hier. Cusco is zo´n enorm heerlijke stad met ook lekkere eettentjes (bedankt Marleen, Los Perros was het uitroepteken meer dan waard). Maar de echte verhalen bewaar ik tot een volgende keer. Ja, ik kan ook best een kort berichtje schrijven.

It´s all about forgiving and so...
(a balladeer - Mary had a secret)

Die maar even opgezet als opvrolijkmuziek vanaf hun myspace. Doet me meteen weer denken aan de autorit naar Schiphol 24 juli toen ik dit liedje voor ´t eerst op de radio hoorde. Leuk dat ik nu die associatie heb! Chau!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home