SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, August 11, 2008

Don't stop

Don't stop trying,
there's always reason to go...

(Don't stop - Sarah Bettens)

Mijn motto voor de incatrail van de komende vier dagen. Spannend, maar ik heb er zin in! Mooie uitdaging!

De eerste bijna 4 gig aan foto's van de afgelopen ruime week staan al op een schijfje, maar ik heb geen dvdspeler hier, dus helaasss... er zitten wel mooie foto's tussen, durf ik al wel te zeggen.

Duim maar voor me de komende dagen, dan komt 't vast helemaal goed! Tot over een dag of 4.

5 Comments:

  • At 11 August, 2008 22:35 , Anonymous Anonymous said...

    Hoi Maartje,

    Het is weer een genot om je reisverslagen te lezen. Wat een onderneming, wat een uitdaging en wat een waanzinnige ervaring.
    Geniet er met volle teugen van en zorg goed voor jezelf.
    We blijven je volgen.
    Groetjes van Henk en Pieternel

     
  • At 11 August, 2008 23:46 , Blogger 4duckie2see said...

    Liep vandaag drie verdiepingen met de trap naar boven en was al aan het hijgen. Moest aan je denken :-)

     
  • At 12 August, 2008 21:52 , Blogger Liverpoolsmeiske said...

    Ik ga morgen weer twee keer de Domtoren beklimmen, wie weet vang ik nog een glimp van je vanaf de top ;)

     
  • At 14 August, 2008 22:42 , Anonymous Anonymous said...

    hallo maartje,
    leuk om weer verhalen te lezen uit chili en peru. en vooral ook om de totaal andere stijl dan carlijn.
    Voor mij was de machupicchu een groot hoogtepunt, daarom benieuwd naar je volgende verslag.
    Blijf genieten.
    dag.ans

     
  • At 15 August, 2008 22:26 , Anonymous Anonymous said...

    Hee Maartje!

    Vertel, vertel, want vond je van MaPu? Ik ben benieuwd! En Los Perros... Ik zou graag een drankje met je doen daar...!!*jaloers*
    Hoe gaat t met je hoogteziekte in Cusco?
    Heel veel plezier met alles!!!
    Liefs Marleen

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home