SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, January 25, 2008

Nooit meer college!

Nooit meer college! Of in iedergeval nooit meer tot het moment dat ik besluit dat ik toch nog wat anders wil studeren (ik kan zo nog 3 studies noemen hoor: taalwetenschap, spaans, educatieve master van Nederlands). Maar vooralsnog: nooit meer college!

Gisteren was de laatste keer dat ik met andere studenten in zo'n typisch Trans 10-lokaal zat (2.04 was 't). 't Lokaal in een soort trapezevorm met dan nog net een stukje extra in de hoek. 't Lokaal waar je niet weet waar je moet gaan staan om iets te presenteren, want er is geen plek waar iedereen je kan zien. Of waar je relaxed kan staan. En dan nog de grote ramen, voor als je geen zin hebt om naar de presentaties te luisteren. Met uitzicht op de man die bovenop de schoorsteen van een pand aan de Nieuwegracht stond. De vijfsprong, die je vanaf daar zo goed kan zien vanuit allerlei hoeken.

Gisteren na 't college maar meteen 'gevierd' dat ik geen college meer had. Ohnee, die appelflap was voor iemand's verjaardag. En de lunch daarna voor die van een andere jarige. Maar vandaag wel appeltaart gegeten om te vieren dat ik geen college meer ga volgen.

Nu nog even 't komende half jaar doorstaan... en dan is 't in september (en in juli in 't klein) tijd voor 't volgende studiefeestje.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home