SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Sunday, January 27, 2008

Concert/theateragenda

Meestal is mijn concertagenda aardig gevuld. Het voorjaar heeft ook genoeg te bieden. Maar op het moment is mijn agenda (mede door bezuinigingen op dit terrein...) redelijk leeg. Hier moet ik het voorlopig mee doen:

11 maart - Acda en de Munnik, Isala theater Capelle a/d IJssel
21 maart - Josh Ritter & Dawn Landes, Tivoli, Utrecht
22 maart - Patrick Watson, Tivoli, Utrecht
4 april - Maarten van Roozendaal, Isala Theater, Capelle a/d IJssel

Balen dat Josh Ritter's concert in Rotterdam op zelfde avond valt als Patrick Watson. Anders had ik nog een mooi gratis extra concertje gehad. En ik duim nog voor een solo-optreden van Teitur of een combinatie van lieve huisgenoot + aardige Tivoli voor het Cross Linx-festival in het tijdelijke Vredenburg. En verder
sluit ik een spontaan concertje (Davie Lawson/Lucky Fonz III in Ekko?) of toch nog iets extras (gratis of niet) niet uit.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home