SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, September 22, 2008

Ik mis...

...Cordoba, de gezelligheid, het fijne hostel en niet te vergeten de mensen daar. Het was vervelend om afscheid te moeten nemen.

Het zat nog niet helemaal mee vanochtend met het hostel hier. En dan valt de kloof tussen daar en hier nog meer op. Maar ik ben in Buenos Aires en ook al heb ik nog weinig uitgevoerd (was weggebracht en uit eten geweest en vergeet de belangrijke douche niet!), ik ga nog van Buenos Aires genieten.

Grooooooot, druk (veel verkeer ook), maar het voelt wel veilig. En er is zo enorm veel te doen dat ik amper weet waar te beginnen. Nu nog maar even wat in de buurt eruit pikken om nu nog even te doen. En dan morgen de echte toerist uithangen.

En nog een weekje, dan ben ik weer thuis. Fijn maar ook zeker wel heel jammer. Ik had niet verwacht dat mijn trip naar Zuid-Amerika zó gaaf zou zijn. Maar ik ben er dus alweer snel! Volgende week maandagochtend 8.10u sta ik op het vliegveld.

En nu ga ik even proberen mezelf bij elkaar te rapen voor wat Buenos Aires-cultuur. Chau!

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home