SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Friday, September 19, 2008

Telefoon

Ik neem aan dat er geen 20 idioten (die mij niet echt kennen) deze weblog lezen... dus ik doe dit gewoon ff openbaar. Ik heb vandaag een Argentijnse simkaart gekocht. Vanaf 22 september heb ik namelijk geen Nederlandse simkaart meer (geloof dat het de 22e is) en aangezien de combi alleen reizen en geen mobiel niet echt fantastisch is, toch maar even een kaart gekocht.

Jullie kunnen me berichtjes sturen (bellen mag ook, haha) op 00549 351 239 33 71. Ik denk dat ik vanaf nu ook vooral die kaart ga gebruiken, want dat is wel ietsje handiger. Dusseh, als je nu nog wat aan me kwijt wil... dat nummer van hierboven! Tot ik Argentinie uitga (voor jullie in de nacht van 27 op 28 sept), dan is het over met de mobiele bereikbaarheid, tot ik in Nederland die kaart heb gevonden.

Ontdekte trouwens dat hier mobiele nummers niet allemaal hetzelfde beginnen. Ze hebben net als vaste nummers gewoon de code van de regio. Dus ik heb nu een telnr. uit Córdoba. En de jongen in de winkel was trouwens heel jaloers op m´n telefoon. Die hadden ze hier niet. Hij wilde maar al te graag ruilen... ik alleen niet!

Labels: , ,

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home