SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Thursday, September 25, 2008

Toch Tango...

Van de Geen Tango verhuis ik naar een hostel genaamd Tango Backpackers. Wel tango dus. Nog niet live gezien trouwens...

Ik vermaak me best in Buenos Aires, maar het is qua gezelligheid zeker geen Cordoba. Ik mis nog altijd de gezelligheid van daar. Wandel hier nu al drie dagen alleen rond (1e dag wel weinig gedaan), heb vanmiddag alleen met een jongen uit mn hostel uit Cordoba gelunchd. Superlekkere lunch trouwens. Broodje geitenkaas (anders dan bij ons), rucola (ook anders), gegrilde appel en notenprut. Mjam!

Verder heb ik iig genoeg kilometers gemaakt, dat is niet zo moeilijk hier. Microcentrum en Tribunales en Congreso gezien. Grote, ruime opgezette wijken in het centrum die rond de ader van de stad liggen... een 16-baansweg! (volgens de LP Encounter, ik telde er bij het oversteken nog meer). Vandaag naar ietsje rustiger verhuisd, Palermo. Sfeervoller ook. Rondgewandeld met Tim door de wijk, daarna zelf in de botanische tuinen gezeten tussen alle katten. Eentje vond mij ook aardig :-).

Maargoed, ik ben wel weer in voor wat aanspraak. Vanochtend met een Amerikaanse kamergenoot bij ontbijt gekletst maar die had al plannen voor vandaag en ging vanavond naar huis. En er zijn net vijf luidruchtige Nederlanders gearriveerd, maar ik had nog niet zo´n zin om daarmee een gesprek aan te knopen. Geloof ook niet dat ze al weten dat ik ze ook kan verstaan.

Door het gemis aan gezelligheid hier krijg ik ook best zin om naar huis te gaan trouwens. Het is wel goed geweest zo... zeker nu het wat moeilijker gaat, is het idee van thuis wel lekker. Dus tot snel!

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home