SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Saturday, September 27, 2008

After all my dreaming I just wanna come back home again...

Tigre (stuk buiten de stad) was erg mooi, vooral de Delta´s (eilandjes) eromheen, waar ik op heb gewandeld. Was wel een beetje alleen een uur in de bossen, terwijl ze hadden gezegd dat het een wandeling was van een half uur, maar dat kwam allemaal goed en behalve dat ´t toen een beetje lastig genieten was, was het eigenlijk wel prachtig.

De dag ervoor nog een supertour door BA gedaan. ´s Ochtends kwam mn kamergenootje met nog wat standaardwerk in BA aan, dat ik allemaal nog niet gezien had... dus die dag daarmee gevuld. En doordat ik gewoon wist wat er op de planning stond (al maak ik die toch zelf, maargoed) ging het best heel goed en heb ik me prima vermaakt. Ook weer heerlijk van de zon genoten, nu het nog kan.

Vanochtend nog een boeiend gesprek gehad met wat mensen uit het hostel over reizen en onze passies (waarvan er toch wel duidelijk eentje reizen is...). En net mn tas ingepakt en nu nog even naar een markt met mn kamergenootje en daarna misschien naar de bbq bij Ana (een vriendin van Richard, heb d´r nog nooit ontmoet, maar ze komt uit BA, een buitenwijk dan).

Ik heb onderweg wat quotes verzameld die nu wel mooi van toepassing zijn of waren...

But I feel more than brave,
I just think I feel good today
Sarah Bettens - Fine

Eentje waar Judy en ik hartelijk om hebben gelachen in de taxi vanuit Calama naar het vliegveld (denk ik?), het was iig zooooo waar.

There were nights when the wind was so cold...
Celine Dion - It´s all coming back to me now


En die nu van toepassing zijn...

I haven´t been away for very long, but it feels like a lifetime
Bright Eyes - Landlock Blues

Gedeeltelijk waar...
After all my dreaming,
I just wanna come back home again...
Counting Crows - Rain King

En als afsluiter:
Home, home, where I wanted to go...
Coldplay - Clocks

Tot snel!

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home