SnoopS' hoekje

No puedo creer mis ojos...

Monday, October 06, 2008

Een paar foto's...

Vandaag heb ik eindelijk bijna alle foto's op m'n computer kunnen zetten (er missen er 20 die kapot zijn op de dvd en er mist één kaartje die nog bij de fotograaf ligt). Vanavond heb ik zelf ook al even kunnen genieten van een aantal foto's. Hier even heel kort een paar foto's, voor de leuk. En omdat ik er toch wel heel erg blij mee ben... Sommige vanwege de foto zelf, sommige gewoon voor het moment.

Tijdens de Uyunitour aan een meer met flamenco's (maar die zitten aan de andere kant)Te mooi om waar te zijn. Vanuit de auto, toen we langs een meer met (jawel) flamenco's reden. In de uitvergrote versie kun je die wel zien in de verte. Maar het beest aan de voorkant is een ... (help me Judy ;-) een kruising tussen een lama en nog een dier.

De gids wilde hier zomaar aan voorbij rijden. Gelukkig mocht ik even uitstappen voor een paar snelle foto's van dit prachtige vergezicht in de woestijn.
Tijdens de incatrail: we zitten al hoog! Ik ben blij (nog wel ;-)


Jaaa, bereikt! Het waaide er nogal, ik had m'n pet misschien niet af moeten zetten, maar als je eenmaal boven bent heb je daar al geen energie meer voor ;-) Wat was ik blij!
Ik kon zowat niet meer lopen toen we dit punt eindelijk bereikt hadden, maar dit is nou Machu Picchu. Voor als je dat nog niet wist ;-)De Inca-cola. Niet te drinken (mierzoet, chemisch spulletje), het eten was ook niet bepaald lekker (dingt wel mee naar het vieste avondeten van de reis, door de koude friet), maar je moet toch een keer met die Inca Cola op de foto hè!

Op de drijvende eilanden (islas flotantes) toch nog een beetje een normaal plekje gevonden tussen de op toeristen ingestelde bewoners. Gezellig voor een huisje met de was. Het normale leven :-). Ohja, de eilanden drijven dus en zijn gemaakt van gesneden riet (zo'n 3 meter dik).
En dit gebeurt er dus als je even niet oplet... een hele verzameling kids om je heen! Ook op de drijvende eilanden (hetzelfde eiland, 5 meter verderop...).
Tot zover even deze foto's van "ik was er echt!" en "deze vielen me toevallig net even op". Een volgende keer meer. Of kom gewoon een keer bij me kijken. Als ik een selectie heb gemaakt dan toch....

Labels: , ,

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home